08 September 2008

Kraj raspusta

Sedim neki dan na poslu i gledam kako seku ozloglašene topole da bi napravili novi parking. I po prvi put u stvari shvatam koliko sam srećna da imam ovakav pogled iz kancelarije. Šta bi mnogi dali za to, a eto, dok nisu počeli da seku drveće, nisam to znala da cenim.



A bila sam i vredna, kao da radim na normu. Prsluk koji je ispao mnogo deblji nego što sam planirala, od vunice za koju moj muž kaže da izgleda kao kad pomešaš kečap i majonez. Mustra je objavljena u časopisu Knitscene, fall/winter 05, ali se, nažalost, više ne može skinuti.



Nedavno je jedna moja drugarica postala tetka jednoj maloj Miji koja živi u Švedskoj pa me je zamolila da joj nešto naheklam ili naštrikam da ponese kad bude išla. Kako, međutim, ne znamo kad će ona ići u daleku Švedsku, pa samim tim ni kolika će beba biti, odlučila sam da naheklam pončo kod kojeg, bar mi se čini, veličina nije toliko bitna. Ako je mali, mogu doheklati još koji krug, a ako je veliki, moći će ga nositi i dogodine.

A onda sam napravila i ovu kapicu, ista mustra, može se skinuti odavde.



Imala sam još jednu narudžbinu, ovaj put od koleginice s posla, kojoj se jako dopala moja futrola za mobilni. Nisam zadovoljna kako je ispala ova zlatna trakica, konac se loše hekla, ali nadam se da će se njoj dopasti.

9 comments:

  1. Produktivnost ti je na nivou! Mnogo mi se dopada mešavina kečapa i majoneza, a o onim bebećim stvarima i da ne govorim.

    ReplyDelete
  2. Zgodna futrola za mobitel, idealno bi pristajala uz prsluk!

    ReplyDelete
  3. bila si baš vrijedna! Jako su ti lijepi radovi¨!

    ReplyDelete
  4. Ti si ubacila u petu brzinu!
    Prsluk je odličan!Volim te šatirane konce i vune,nisu mi monotone.
    Bebača već zamišljam u kapici i ponču,mora da će bit presladak.
    A futrola baš paše uz prsluk...

    ReplyDelete
  5. Jao, ponco je fantastican...
    (kao i sve ostalo, ali on me je ostavio bez reci)

    ReplyDelete
  6. Wou, sve je predivno, prsluk me ostavlja bez rijeci, ali slika futrole, mobitela i notesa ti je kao iz Corel-ovih knjiga. Je li konac za futrolu onaj skroz tanki kao za milje?

    ReplyDelete
  7. Hvala svima :)

    @daira: jeste, tanak konac, Koral broj 15 (proizvođača Yumco).

    ReplyDelete
  8. Radovi su ti lijepi i interesantni.
    Pozdrav.

    ReplyDelete
  9. Prsluk je totalno crazy (:

    ReplyDelete