25 July 2009

Futrola za mali kompjuter / A cozy for my little computer

Naravno da ima da se kupi i čak imam jednu kupovnu, ali... trebala mi je heklana futrola. Sigurna sam da me razumete :) . Radi se o malom netbuku od 7 inča, veličine rokovnika, koji sad bez ikakvih problema mogu da nosim u tašni.

Of course you can buy one and I've got one but... I needed a crocheted computer case. I'm sure you understand :). It's a small, 7-inch netbook which I can now easily carry around in my bag.







Stavila sam vatelin koji sam proštepala zajedno s postavom kako bi sve to bilo što mekše i zaštitilo kompjuter.

I put in some additional lining (the thing used in winter jackets, the name of which I don't know in English and am too lazy to search for at the moment) for extra cushioning. Then I sewed it onto the red cloth in a criss-cross pattern, which produced these 'airbags'.




14 comments:

  1. Uuu.... kako su dobre boje... Odusevljena sam...
    Svaka ti cast... kako samo umes da heklas! :)

    ReplyDelete
  2. Jako lijepe ljetne boje. Definitivno originalnije od onih anonimnih kupovnih ... doduše, jedan notebook i možeš obući u heklano, jedan laptop već mnogo teže. Iz iskustva ti jedino velim da paziš kad ga vadiš da ne isklizi, meni tako redovno telefoni ispadali iz futrola :-(

    ReplyDelete
  3. I totally understand that you needed this one, it is absolutely beautiful! Wow - lovely colores!

    ReplyDelete
  4. Divno izgleda ova futrola. Čestitke za odabir jarkih boja, i besprekoran rad. Bravo!

    ReplyDelete
  5. Svaka čast, stvarno imas lepe ideje i radovi su ti originalni. Mi ostali bi mogli malo da se ugledamo na tebe i da stvaramo nešto tako zanimljivo. Samo tako nastavi jer svaki me tvoj rad oduševljava.

    ReplyDelete
  6. Ma naravno da se ima za kupit - ali šta je to prema ručno napravljenom! Jako lijepo! Granny squares rock!!!!!!!!

    ReplyDelete
  7. Znam, da su to skoro svi predamnom napisali, ali moram se ponoviti: ove boje su ti super! Futrola je presladka.

    ReplyDelete
  8. Kao i uvek - prelepo, originalno - u tvom stilu.

    ReplyDelete
  9. I love it a lot! It looks so beautiful. I bet there are just a few bags like that around, or maybe this one is the one and only.
    Thanks for English translation. I'm so glad I can read now too, not only look at your amazing things.

    ReplyDelete
  10. Auuu, što je ovo dobro, moje boje, divno!!! Dodje mi da kupim jedan notbuk:)!

    ReplyDelete
  11. Ej, ja hoću ovo. :) Samo što bi meni trebao jedan za notebook i jedan manji, za eksterni hard disk. :)

    ReplyDelete
  12. divna, divna je! i boje, i kvadratići :) prelep rad :D

    ReplyDelete
  13. Jao baš ste me obradovale svim ovim pohvalama :))) Drago mi je da vam se sviđa :) Samo, da ne bude zabune, ovo je netbook (manji je od notebook-a) tako da futrolu nije bilo teško naheklati, a i, kako reče romantales, lako ga je "obući".

    ReplyDelete
  14. I love it!! Makes me want to crochet one for my own.. :D

    ReplyDelete