01 December 2008

Catania color ponovo

U prošlom postu sam konstatovala kako mi se ne dopada šara koja se dobije kad se hekla St. George-ova Catania color te da ću da pokušam da s njom štrikam, da vidim kako će ispasti. Evo rezultata tog eksperimenta.

Imam zimsku jaknu koja je (barem meni) užasno teška za kombinovanje. Znate onu boju za koju ne možete sa sigurnošću da kažete da li je tamnobordo ili tamnoljubičasta ili možda čak tamnobraon - nešto slično najtamnijoj nijansi na ovom koncu samo tamnije. To je bio razlog zašto sam odlučila da uradim šal i rukavice koje bih mogla da nosim uz nju

šal (link na Ravelry-ju):
Ovo mi je prvi put da pletem ovakvu ili sličnu mustru i vrlo sam zadovoljna sobom :) Trebalo mi je malo vremena i istraživanja po internetu pre nego što sam shvatila šta zapravo treba da radim i kako, ali kad se jednom ukapira, posle je vrlo lako.



rukavice:
I na njih sam ponosna mada nisu prve, ali jesu druge rukavice koja sam isplela u životu. One prve ne računam pošto baš i nisu uspele. Uputstva koja sam koristila su odlična, a naročito mi se sviđaju dve stvari: prvo, način na koji su završene na palcu i prstima i drugo, (skoro) neprimetno odvajanje pletiva kod palca.


A evo sad i komparacije uzoraka urađenih istim koncem.
Koji vam se od sledećih uzoraka najviše dopada?
1)

2)


3)

6 comments:

  1. Obozavam ovakve rukavice.
    Sve prelepo izgleda!

    ReplyDelete
  2. Dvoumim se izmedju drugog i trećeg uzorka, ali celokupan utisak je jako dobar!

    ReplyDelete
  3. Ja glasam za treci ;-)
    Bravo za rukavice, krasno izgledaju.

    ReplyDelete
  4. Šal je predivan, rukavice isto. Meni se sviđaju sva tri uzorka, no kad bih morala izdvojiti, odlučila bih se za treći!

    ReplyDelete
  5. Shal je jako lep-idem da hvatam mamu da mi objasni kako se radi :)

    ReplyDelete