02 July 2008

3 torbe

U poslednje vreme sam se nešto dala na heklanje torbi. Evo tri koje sam napravila tokom proteklih meseci.

Torba na roze pruge, omiljena, potpuno moj dizajn. Naravno, format je A4, da stanu knjige, mada nije baš zgodna za nešto teško. Napravila sam je od ostataka konca (uglavnom od onog rozog topića - vidi prvi post, januar 2007). Najveći problem su bile ručke pošto nisam uspela da nađem ništa čime bi ih mogla učiniti čvršćim i punijim pa je na kraju poslužio neki učkur koji nije baš odgovorajuće debljine. Cibzar sam dala da mi ušije krojačica u salonu. Razmišljam da još ušijem jedno veće ukrasno dugme (vidi 3. sliku) i doheklam vrpcu za vezivanje, ali videću, mislim da me mrzi.









Druga torba je rađena pačvork tehnikom, ne baš preterano vešto, ali mislim da se to na kraju ipak ne vidi. Konac je tanak, Koral 15. Cibzar i postavu uradila krojačica.







I treća je, mada je hronološki prva, ova retro torbica s cvetovima. Problem je dno, koje je ovde od kartona pošto mi nije pao na pamet nijedan bolji materijal. Može da se vadi tako da neće biti problema prilikom pranja.







Evo i detalja - jedan od cvetića i džepić:






3 comments:

  1. Cao Misha,samo da ti kazem torbe su fantasticne i lepo si sve uslikala,bas me je zanimalo dali si usivala postavu.
    A vec kad sam tu kazi mi sta je unutar onih rucki na prvoj torbi?
    Puno pozdrava.

    ReplyDelete
  2. Buba, u ručkama je običan pamučni učkur, kao onaj što ide u trenerke (ima da se kupi na metar u pozamanterijskim radnjama). Prvo sam isheklala ručke posebno kao trake željene dužine. Onda sam uzela učkur i oko njega obmotala isheklanu traku i ivice pričvrstila roze koncem.

    Međutim, (1) nisam našla deblji učkur, a bilo bi bolje da je deblji, (2) morala sam da ga na krajevima ušijem za isheklani deo ručke kako se ne bi izvlačio.

    Nadam se da nisam previše zakomplikovala ovo objašnjenje, u stvari je vrlo prosto.

    ReplyDelete
  3. Hvala ti na odgovoru,sve sam te razumela.Pozdrav!

    ReplyDelete