18 October 2008

Tagovanje

A toliko sam se nadala da će me zaobići. Međutim, nije. Tagovana sam, a to su učinile drangulije i bensedin art, a i ja ću morati nekome učiniti :)

Pravila su sledeća:
1)-Ostavite link do onoga ko vas je odabrao i listu pravila na svom blogu;
2)-Napišite 7 činjenica o sebi;
3)-Odaberite 7 ljudi na kraju posta i ostavite njihova imena i linkove do njihovog bloga;
4)-Obavestite ih da su odabrani tako sto cete ostaviti komentar na njihovom blogu .

7 činjenica o meni, hm...

  1. Volim da čitam i čitam mnogo i svašta. Ne mogu da zaspim bez knjige.
  2. Ne mogu da sedim besposlena i često radim više stvari odjednom.
  3. Od kad ne pušim, sedenje u ugostiteljskim objektima mi je užasno dosadno (valjda zato što nema šta da se radi!).
  4. Ne volim veselja.
  5. Kao mala sam maštala da sam usamljeni kauboj koji jaše po preriji i bori se za pravdu.
  6. Volim da igram kompjuterske igrice, naročito kad bi trebalo da radim.
  7. Ovisna sam o kompjuteru.

A evo sada i sledećih 7 koje ću uvući u ovaj lanac:

  1. Sassy Lady
  2. Buba
  3. Daira
  4. Drenka
  5. Mirjana
  6. Gocce
  7. DEA

I sad još samo da ih obavestim.

2 comments:

  1. Joj Misha sada cu morati da te nazovem da mi sve ovo sto si napisala i `peske` objasnis :D

    ReplyDelete
  2. ha ha ha
    nisi me naljutila, baš je simpatično saznati takve sitnice o ljudima! Prekrasne su ti futrolice! :)

    ReplyDelete