08 October 2008

Bolero i kaiš

Konačno su ručni radovi opet došli na red. Ovaj put jedan bolero i jedan superbrzi kaiš, oba početa i završena još dok je bilo toplo.

Bolero
Boje je izabrala moja nećaka, da ne pomislite da sam ušla u crvenu fazu :) I model je izabrala ona, iz časopisa Filati Special, Ausgabe 6, samo sam ga ja modifikovala, što radi pojednostavljenja, što zato što nisam baš sve razumela. Na kraju, prilično sam zadovoljna rezultatom, jedino je malo preširok na leđima (manekenka nije dozvolila to da slikam :)), a kombinacija mustre s pamučnim St. Georgeovim koncem daje jako zanimljiv taktilni efekat, prosto vas mami da je dodirujete.






Kaiš
Negde letos sam, dok sam smišljala šta bih sledeće heklala, za jedan dan napravila ovaj kaiš od istog onog konca od kojeg je i rupičasti šal. Ako ćemo iskreno, nije baš od velike koristi ako su pantalone jako široke, ali može da se nosi kao ukras. Izvinjavam se zbog lošeg kvaliteta slika.


4 comments:

  1. Vauuu, sjajno je, ova kombinacija za bolero je odlicna, a kaiš ni malo ne zaostaje!

    ReplyDelete
  2. Što se remena tiče, ne mora sve imati uporabnu funkciju, nešto može biti čisto radi ukrasa. Bolero ako i je malo velik bit će joj dobar i za sljedeću godinu, djeca rastu ...

    ReplyDelete
  3. Bolero je lijepo ispleten, remen je pravi hit!

    ReplyDelete