09 December 2009

Futrole za jabuku / Apple cozies

Ostalo mi je pamuka od torbe pa sam, nemajući pametnija posla pre neko veče, napravila ove dve futrole za jabuke, tj. narandže. Kad krećem na posao, često u torbu na brzaka ubacim jabuku ili narandžu pa će ovo dobro doći. Link do uputstava je ovde.

Just a quick post with two apple (or, in this case, orange) cozies made with the yarn left over from the bag. I often throw in an apple or an orange into my bag when I leave for work so this will come in handy. Link to the pattern is here.

12 comments:

  1. jaooo... ove futrole me po malo podsecaju na '80. (opet ja i retro) :)
    secam se da smo sestra i ja imale slicne futrole za sladoled... a heklala ih je neka nasa baba- strina...

    ...da li se neko seca onih ledo sladoleda upakovanih u okruglu ambalazu, koja predstavlja (valjda)fudbalsku loptu? - e te loptice su imale svoje futrolice... i mogle smo cak da ih nosimo oko zgloba... kao torbice...
    cool....

    hm... odlultala ja... izvinjavam se... :) :)
    elem... ideja je zanimljiva...

    ReplyDelete
  2. So cute!! This is a must for every apple(or orange) lovers I think :-)

    ReplyDelete
  3. E, slatko se nasmejah:)! Kako ti je samo palo na pamet?

    ReplyDelete
  4. Cool! Really like it. made me want to have an apple or orange right now. Even without these wonderful little cosies:)

    ReplyDelete
  5. Miso Miso.
    Optuzicu te da si nekako dosla do moje TO DO liste, i prisvojila je !!

    :) :)

    E da, ja se secam tih kugli za sladoled ..... cak se prisecam i ukusa........

    ReplyDelete
  6. Ja moram priznati da mi nikad ne bi palo na pamet napraviti apple cozy.
    Sladoleda se itekako sjecam... I jako mi je drago sto nisam jedina koja ga se sjeca. :-)

    ReplyDelete
  7. Ova dugmad je grozna! ;-) Ja nikako ne bih mogla pojesti voće koje je bilo ispod takve dugmadi ... izgubila bih pola dana dok otkopčam, a sve ne smijem taknuti takvo dugme. Izluđivala sam mamu radi dugmadi, poslije se navikla, sada manje-više svi znaju, pa se nitko više ne čudi... ali idalje me užasno smeta kad netko po rukama prevrće dugmad, sva se naježim.

    ReplyDelete
  8. @ romantales: :))) znala sam! veruj da sam mislila na tebe dok sam pisala ovaj post :) oprosti mi ako ikako moožeš!

    ReplyDelete
  9. Ok, ne moraš se ispričavati ... ali ono, bilo bi lijepo da međunarodna blogerska zajednica vodi računa o tome da postoje čudakinje poput mene koje imaju problem s dugmadi i da birate kol'ko-tol'ko manje ružnu dugmad ;-)

    ReplyDelete
  10. Apple cozy, bas su slatke.I zanima me kakva je reakcija na kolege kad su vidjeli futrole.
    Sladolede ima i sad, bar ovde kod nas, lizala sam jedan ovo leto..onako za uspomene.sad mi nije ovaj sladoled ukusan, ko zna, mozda su ga promenili.
    Romantales, ja sam napravila jedan cardigan i jos mu nisam stavila dugmadi, samo zbog tebe, ne bi da me nagrdis ako nisu dobri,i mislim da ce ostati bez dugmadi :) ali ozbiljno.

    ReplyDelete
  11. jako zanimljivo...
    ostavljam ti pozdrav

    ReplyDelete